مدیرعامل نساجی: پرونده فکری برای کمیته استیناف کم اهمیت است!/ در هفته‌های پایانی حواس‌مان به فوتبال پاک باشد

مدیرعامل نساجی: پرونده فکری برای کمیته استیناف کم اهمیت است!/ در هفته‌های پایانی حواس‌مان به فوتبال پاک باشد

در خصوص نتایج نساجی مازندران در چند هفته اخیر اظهار داشت: عملکرد نساجی ثمره کار تیمی، هیئت مدیره، کادرفنی، پشتیبانی، تدارکات و همه اعضای تیم است. چرا که همه این موارد مانند زنجیر به هم متصل است.

وی افزود: نساجی متعلق به شخص نیست، نماینده استان‌های شمالی در لیگ برتر است. مردم با برد این تیم خوشحال می‌شوند و باخت تیم ناراحت می‌شوند. متاسفانه هواداران نساجی در دوران کرونا، از تماشای بازی‌های تیم مورد علاقه‌شان محروم شدند. با توجه به اینکه تقریبا یک ماه لیگ تعطیل است و در کشور هم شاهد توزیع واکسن در میان سنین مختلف هستیم، کم کم شرایط را باید برای ورود محدود هواداران آماده کنیم. ضمن اینکه در کشور، در مناسبت‌های مختلف با رعایت پروتکل‌های بهداشتی شاهد تجمع بوده‌ایم. در همین راستا مانند کشور‌های اروپایی مقدمات ورود هواداران را به ورزشگاه‌ها فراهم کنیم.

مدیرعامل نساجی تصریح کرد: ورود محدود و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، ۷ هفته پایانی را جذاب‌تر می‌کند. ضمن اینکه از نظر روحی و روانی مردم را تقویت می‌کند. امیدوارم شرایط فراهم شود که بعد دو سال تماشاگران به ورزشگاه‌ها بازگردند.

وی گفت: چرا مجری تلویزیون باید بدون هماهنگی با فدراسیون حکم اعلام کند؟ ما با فدراسیون تماس گرفتیم؛ اما به ما گفتند هنوز بررسی تمام نشده که بخواهیم حکمی اعلام کنیم. اگر می‌گویند بازی در ایتالیا ۳ بر صفر شده، آن بازی در جام حذفی بوده و بازیکن تعویضی در جریان نتیجه موثر بوده است. به نظرم در بازی پیکان وسایپا قبل تعویض، داور چهارم و مسئولان این امر باید دقت می‌کردند.

سیف‌الله‌پور ادامه داد: چرا به تخلف بازی ذوب‌آهن و ماشین‌سازی به این میزان، توجه نشد. یا چند سال قبل در بازی نیروی زمینی و نساجی، بازیکن بیرون زمین (که مشغول گرم کردن بود) به وسط پرید، چرا در این باره رای صادر نشد.

وی پیرامون بیانیه ۴ تیم لیگ برتری برای رعایت عدالت و تکذیب آن توسط نفت مسجد سلیمان عنوان کرد: وقتی متن به دستم رسید چون درباره رعایت عدالت نوشته شده بود، متن را بسیار درست دانستم. رعایت عدالت بسیار درست است و نباید شخصی‌سازی شود. حتی اگر تنها تیمی بودیم که آن را امضا می‌کردیم، باز هم پای این بیانیه می‌ایستادیم. متن بیانیه با هماهنگی مدیرعامل نفت مسجد سلیمان نوشته شد و ما بدون صلاحدید وی مطلبی منتشر نکردیم. حالا اینکه چه اتفاقی افتاده است و از بیرون چه فشاری وارد شد که این بیانیه را تکذیب کردند، مسئله دیگری است.

مدیرعامل نساجی درباره آخرین وضعیت پرونده شکایت از محمود فکری گفت: ما در ۱۱ دی ماه ۱۳۹۹ به حکم منتشر شده اعتراض کردیم و پرونده به کمیته استیناف رفت. فکری تاکنون دو تیم عوض کرده است. اما رای پرونده فکری صادر نشده است. شاید این پرونده برای مسئولان متفاوت است که به آن اهمیتی داده نمی‌شود و رسیدگی نمی‌شود.

سیف‌الله‌پور در خصوص شایعه تبانی بعضی تیم‌ها در لیگ برتر تصریح کرد: چون این مسئله در خصوص تیم ما نیست، بنده اطلاعی ندارم و نمی‌توانم ورود کنم. در سال‌های قبل چندین مرتبه چنین موردی را دیده‌ایم، امیدواریم که مسئولین پیگیر فوتبال پاک باشند. به ویژه در هفته‌های پایانی که با نظارت بیشتر فوتبال به پایان برسد. بیشتر بخوانید: تکذیب نقش باشگاه نفت مسجدسلیمان در بیانیه جنجالی

اخبار مرتبط

افشاگری پدر بازیکن فوت شده تیم شهدای بابلسر علیه باشگاه / مرگ فرزندم تقصیر باشگاه است

هفته سی‌و‌دوم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور/ رایکا در اندیشه برد!

استراحت یک روزه تارتار به شاگردانش/ دروازه‌بان پیکان محروم نیست

0 نظر

ارسال نظر

capcha